INFORMATION

Jag specialiserar mig på att fotografera häst & hund men erbjuder fler möjligheter och uppdrag. Jag gillar utmaningar och älskar att hjälpa dig fånga ögonblick som du sedan kan bevara minne av. Jag erbjuder dig att själv välja bilder som talar allra mest till dig, utifrån olika skräddarsydda paket får du den bästa upplevelsen som passar dig. Jag erbjuder dig digitala bilder och utskrift i olika format.

- Saga Broberg

"Jag upplever Annie som professionell, väldigt trevlig! det kändes väldigt bra att fotograferas av henne. Det var effektivt och prisvärt! Bättre fotograf till den prisklassen finns inte!"

-Madelene Sjögren

"En väldigt smidig och trevlig fotograf som gör sitt yttersta för att fånga objektet på bästa sätt. Annie var lätt att få tid med och bra på att återkoppla när bilderna var redigerade. Hon erbjöd bra paket med framkallande bilder. Annie var grym att redigera bilderna samt att ändra bakgrunderna. Kan bara starkt rekommendera henne."

- Ida Rydberg

Älskar Annies foton. De blir så vackra både innan och efter redigeringen. Super smidig och flexibel att ha och göra med. Svarar snabbt och väldigt noga med att man ska bli nöjd. Hon tar sig verkligen tiden de krävs för att få till bra foton och stressar sig inte igenom fotograferingen. Detta är andra gången jag har nöjet att få arbeta med henne och de kommer definitivt inte va sista gången hon får komma hit.

Detta är va vi alla känner och tycker.

-Ella Lundberg

Helt fantastiska bilder! Så nöjd med både bilderna och själva fotograferingarna. Riktigt proffsig och duktig, väldigt smidig att ha o göra med samt gör ens önskemål till det bästa! 

Bilder som kommer följa med hela livet!



- Jenny Heinpalu

"Otroligt duktig fotograf som såg exakt vad som skulle ge de bästa bilderna!

Ljuset mellan två regnskurar, platsen där bilderna skulle tas, vinklar och posititioner.

Proffsig och lugn i bemötande. Snabb service och bilderna är fantastiska!

Så nöjd!!”

- Annica Bergström

Jag vill gärna lämna mina bästa rekommendationer gällande Annie Edvinsson som är en mycket duktig fotograf. De bilder som hon har tagit på min hund blev jag mycket nöjd med. Även andra som sett dessa kort har uttryckt sig i mycket positiva ordalag. Vid fotograferingen var Annie mycket trevlig och bemötte även min hund på ett bra sätt. Annie hade en bra känsla för hur och var bilderna skulle tas. Vid flera tillfällen har jag sett så fina bilder som Annie tagit på andras hundar, hästar och barn.

-Lisbet Sandblom

Helt underbara bilder, av en duktig fotograf!!

-Annika Rosenberg


Annie är en väldigt duktig fotograf! Hon har fantastisk känsla för djuren som hon fotograferar!

I vilken miljö som blir bäst och i rätt ögonblick!!

Bäst!!


1 / 4